Lördags-matlåda

Många av er där ute är lediga på lördagar, likaså jag, men andra inte. Jag ska ge er ett tips på en matlåda som funkar både om man är ledig eller om man jobbar.

Lördagar är en helig shoppingdag för många och ibland behöver man en matpaus mitt i shoppandet, just för att ha orken att spendera ännu mer pengar. Genom att spara in pengarna det kostar att äta ute tycker jag att du ska ta med dig en matlåda vilken nästan kostar gratis.

Tips på vad man kan ha i shopping-matlådan:
- Naturshake om man gillar dem (jag hatar dem)
- Pannkakor
- Wraps
- Baugette med mycket geggigt innehåll
- Vanlig macka
- Korv med bröd
- Hemmagjord hamburgare
- Tonfiskröra med gurka
- Frukt!

Hoppas ni blir inspirerade till att äta nyttigare och billigare när ni är ute och shoppar. Själv har jag ALLTID med mig en vattenflaska och ett par äpplen i väskan då jag vet att jag ska vara iväg ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0